matte

Så himla underbar bild! :>
Hade nationella i matte c idag. Gick nog helt okej, men min hjärna vill inte riktigt samarbeta efter ett par timmar. Dessutom var den stora uppgiften lagd på del ett, vilket var idiotiskt med tanke på att jag inte kan koncentrera mig på den när jag vet att jag har 10 andra uppgifter kvar att göra. Men men, nu är det gjort och avkryssat, känns bra att räkna neråt!

3 svar to “matte”

  1. Patrik Says:

    Det blir alltid så på prov, man liksom glömmer allt haha 🙂 Sen kommer det tillbaka efter en stund 🙂

  2. Rikard Says:

    Bilden värmer mer än mycket.
    Koffeintabletter är tipset, det hjälpte mig genom fyra timmar.

  3. Sandra Says:

    Patrik: Jag glömde inte, men huvudet vill liksom inte riktigt uppfatta talen efter några timmar. x) Satt med näst sista uppgiften typ en halvtimme tror jag. ^^

    Rikard: Jag älskar den verkligen.
    Ska överväga det nästa gång!

Kommentera

