Nördighet

Bilden är snodd av Jennifer, och det här var ett bra tag sen, men ändå lite roligt. Det är alltså en hel tavla med konstiga raggningsrepliker. Jag vet inte varför, men vi hade rätt kul åt det just då. Dessutom hade vår svenska lärare svårt att vara seriös när hon stod framför hela den här tavlan. :p
I och med att jag la in en mattebild igår tänker jag fortsätta på tönttemat och ge er natur-raggningsreplikerna.
”Om H2O var kärlek skulle du vara en ocean”
”Om jag vore derivatan av din funktion skulle jag tangera alla dina kurvor.”

Den sista är helt otroligt töntig, jag älskar det!
när jag ändå håller på kan ni få ett naturvetarskämt. (Ni fina esteter, förstår ni skämtet, ta inte åt er :*)
”- Vad är derivatan av en estet?
– Ingen, för dom har ingen funktion”.

Nu ska jag sluta vara nördig här och återgå till mitt plugg, haha. Hoppas ni har en lite roligare dag än vad jag har :>

3 svar to “Nördighet”

  1. ida Says:

    tjohej tjohopp.
    gissa vad jag har gjort? Jag har varit och shoppat med mamma och myyyycket pengar gick åt, mestadels saker till henne faktiskt, blir deprimerad när jag ska köpa skor, haha ^^
    btw, tro fan att min hals börjar cepa loss eller? Svullna mandlar och (av någon konstig anledning), en stor fet jävla prick på den ena. Så mår ju lagon bra. Jag vet, äckelvarning, men jag vill säga att du och dina halsproblem har påverkat mig 🙂
    älskar dig ❤

    • Sandra Says:

      haha, du säger bara att pengarna gick åt till henne för att inte känna dig skyldig 😉
      whops, förlåt! :* Gå till läkaren direkt om det inte försvinner, annars blir du aldrig av med det.
      right back at you! ❤

  2. ida Says:

    tjohej. nej det är sant, köpte bara två tröjor, en mascara, en bh och en bikini! 😀 haha, mamma shoppade loss. det var askul, hon unnar sig aldrig något, fick nästan tvinga henne att köpa saker ^^
    tack, är bara rädd för att missa lektionen på tisdag, redovisning på ett nyhetsprogram vi gjort. Skulle inte vara så bra :/

Kommentera

