Vulkan..

är just nu väldigt bitter på vulkan.
beställde ju hem några ex av min bok för många veckor sen,
och leveranstiden har blivit jättelång trots att dem sagt att dem skickat ordern för längesen.
Efter ett tag fick jag dock reda på att dem haft trubbel med tryckmaskinen. (varför inte säga det direkt?)
Men visst tänkte jag, när paketavin kom två dagar efter.
Hämtade ut dem idag.
Det var en bok för lite,
och dem som kom var jättemörka vilket gör att omslaget är helt annorlunda.
Dem erbjuder att skicka lika många nya, så hoppas på att dem inte blir lika mörka nu..

2 svar to “Vulkan..”

  1. Marie Says:

    Jag vill verkligen ha din bok, men ingen orkar köpa den 😦 och jag har inte internetbank. marie ledsen:'(

    • Sandra Says:

      om du skickar ner pengar till mig kan jag skicka upp en med mörkare framsida (signerad ;>) till dig. Den är egentligen inte ful, utan annorlunda. 🙂 Kan skicka en bild på msn :*

Kommentera

