dunkdunk

Huvudvärken dödar ungefär mitt huvud, men jag är glad ändå. Just spenderat ett par timmar (tills efter stängningstid..) på språkcafét med 365 folk. Kollat upp lite allt möjligt och diskuterat Växjö, som ser ut att lösa sig bra. Fick dessutom äntligen gett min bok till Navid, det var fint.
Nu ska jag fylla i alla nya datum i min kalender och äta ipren och göra varm choklad och mysa med min bok under en filt i soffan, det gillas.

6 svar to “dunkdunk”

  1. elin Says:

    bortsett från huvudvärken låter detsom en bra dag ❤

  2. Patrik Says:

    huvudvärk hade jag i bussen hem från stockholm, det var inte trevligt med tanke på att folk gjorde det värre eftersom de förde ett sådant oväsen:(.

  3. suzi Says:

    Inget konstigt med skallevärk en sådan här dag, Sötis. Tryck och en himmel som hade svårt att välja färg… Vad roligt med Navid och boken – ska bli roligt att höra vad han säger (om du vill dela med dig förstås 😉 Ha en underbar Kristi Flygare, Sandra!

    • Sandra Says:

      det beror nog tyvärr inte på det.. Haft huvudvärk i någon vecka nu, antar att det är stressen. men inte långt kvar!
      Jo, det är jättekul. ;> Lovar att dela med mig om han säger något om den.
      Detsamma fina du!

Kommentera

