timing..

varför ska allting krocka?
På en helg har jag en skolavslutning, paddling, 20årsfirning av en vän jag inte sett på alltför länge och något mer jag inte ens kommer ihåg. (Plus att syster precis kommit hem då.)
Hur ska man lyckas prioritera mellan massa roliga grejer?
Ibland önskar jag verkligen att jag kunde vara på många ställen samtidigt.

3 svar to “timing..”

  1. biffen Says:

    var en stund på alla ställen.. =) nackdelen kan vara att man blir stressad.. men man har ju skoj under tiden.. hihi

  2. Patrik Says:

    Jo jag håller med dig, ibland behöver man en klon 🙂

Kommentera

