Protège Moi

Protège moi #1 (förra året)

Protège Moi #2 (idag)

jag önskar att jag kunde ge er historian bakom dessa bilder, men det skulle bara bli så fult, så jag låter det vara osagt.

4 svar to “Protège Moi”

  1. sophie Says:

    fina fina fina bilder!

  2. ida Says:

    asfina bilder 😀 gillar den översta mest, men jag ska ge dig konstruktiv kritik (förlåt), ändra bakgrunden på den översta bilden, eller, alltså, så att det inte är bordsbrunt. På den understa bilden se blomman lite inklistrad ut.
    annars är det superduperfint. något som bara du skulle kunna ❤

    • Sandra Says:

      vi gillar kritik. dock tänker jag inte ändra, då bilden är en speciell känsla med tanke på när den togs för mig, ändrar jag den förstörs det. 🙂 Blomman i den andra är helt riktig, så vet inte riktigt varför den blivit så, tyvärr.

Kommentera

