söndag.

jag hatar att långhelgen nästan är slut när man vant sig vid det.
Min vecka är alltför fullspäckad med två inlämningar, ett prov, två studenter och en resa till Växjö med tillhörande planering. Dessutom är det Mors dag på söndag när jag kommer hem, så måste ha hunnit köpa något till mamma. Hur tiden ska räcka till återstår ju bara att se.. men sen, sen är det inte alls långt kvar!
Nu blir det städning, dusch, återvinning och plugg! hurra för söndagar.

4 svar to “söndag.”

  1. Patrik Says:

    det borde ha varit helg resten av veckan tycker jag =)

  2. elin Says:

    jag behöver dig..

Kommentera

