andas

Linda frågade just mig ifall jag jag hinner andas, och svaret på det är väl nej.
Var och firade Alexandra tills nio eller så, och nu pluggat biologi sen dess. Helt hopplöst när det är så otoroligt mycket att plugga in och provet bestämmer 80% av betyget. usch. Det lär inte bli mycket sömn för min del inatt.
Imorgon tar dessutom Cilla studenten, och innan dess ska jag ha hunnit fixa material inför Växjö och efter ska jag iväg till kyrkan och sen packa. puh.
Det där med att andas får nog vänta ett tag.
på tal om andas osv slänger jag in en gammal bild för att liva upp bloggen lite

9 svar to “andas”

  1. Olof Noaksson Says:

    Tac så mycket för dina fina kommentarer! Och jag måste säga att det är en väldigt fin blogg du har själv!

  2. Erika Says:

    Ja, just nu är andas en ren lyxsysselsättning… men snart e det sommar! och då kan man börja andas igen… och dricka vin och röka vattenpipa 🙂 hoppas att det gick bra med pluggandet. ❤

  3. Patrik Says:

    Du får ta en paus så fort du har några minuter över =)

  4. ida Says:

    jag har sagt det innan och jag kommer säga det igen. Jag älskar dig och vill bara att du ska må bra, men om du fortsätter i den här takten så kommer du bränna ut dig, och jag vill vill vill verkligen bara att du ska må bra! ❤

    • Sandra Says:

      och jag har sagt det förut; jag klarar mig. ❤ om två veckor är det lov och lov och lov. Dessutom är det ju faktiskt massa kul som händer nu också, och det gillar vi. ❤

  5. elin Says:

    allt har sin tid

Kommentera

