Hemma igen

Jag var borta tre dagar.
min besöksstatistik sjönk från 96 till 10.
sjukt.

Nu är jag i alla fall hemma, efter tre timmar på ett alldeles för varmt tåg med bakfulla festivalmänniskor. Dusch var inte helt fel efter det. Ni ska få ett utförligare inlägg sen, men nu ska jag ta och fira mamma. ;>

8 svar to “Hemma igen”

  1. sophie Says:

    men hur hade du det då ?
    stackare med alla bakfulla festival människor, en av dem var nog jag xD

    • Sandra Says:

      Hade det bra! kommer nog berätta om det sen om jag hinner ;> Var lite trött jag med efter vår vin och poesikväll i källaren, men ändå. Haha, hade vart fint om vi var på samma tåg ;>

  2. elin Says:

    människor är udda, men läsarna komer tillbaka på en gång. brukar de göra i alla fall..

  3. Patrik Says:

    usch för bakfulla människor haha 😛

  4. Denise Says:

    kan nog vara det här grymma vädret som har hållit folk borta från datorerna också..kanske… =)

Kommentera

