Omloppstankar

Fick hem fem nya exemplar idag. Dock är dem alla bokade redan. ;>
Dock har jag några lite mörkare ex (de främre) kvar till salu, på grund av felbeställningar osv.
Så, vill ni köpa en och få den i handen (eller med en fin hälsning och skickade till er) borde ni ta chansen nu.

9 svar to “Omloppstankar”

  1. Marie Says:

    Jag har en redan!:*

  2. sophie Says:

    sv: det vore jätte mysigt.
    och du vet inte hur man kommer från tågstationen till flygplatsen sen ? xD

  3. Gabbi Says:

    hm. vad låg priset nu då på? Kanske inte köper en just precis i denna sekund, men senare i sommar (om jag får jobb) så kanske jag har mera cash och kan köpa 😀 Måste ju främja din verksamhet 😉 eller nått 🙂 Men pris först:P så ser vi om jag har pengar nu eller efter lite jobb^^ Föresten, visst blev min uppdate bra? 😀 Jag var faktiskt rätt nöjd själv med den^^ Men men 🙂 Kraam!! 😀

    • Sandra Says:

      den kostar egentligen 107 + porto (typ 39). Har ju fått betala porto för att få hem den, men om vi ses och du kan få den i handen kan vi säga jämnt med 120 :*
      och du är så söt vännen, glöm inte det.
      Jorå, verkligen! 😀 Var kul att få läsa lite igen, och ni var så fina på balen! Kram!

      • Gabbi Says:

        Jag jobbar först och sen hämtar jag ut ett exemplar, antingen själv eller genom dig 🙂 Oavsett ska jag ha en autograf;) får bli en sån där autograf jägare 😀 Fick veta igår att jag ska till sthlm ästa vecka söndag^^ Arbetsintervju på måndagen och om allt går vägen så arbetstränar jag redan samma vecka 😀 😛 Taack!! 🙂 Kram ❤

      • Sandra Says:

        Det låter toppen fina du! och självklart ska du få en autograf! 🙂
        men åh, grattis! Även om du inte vet om det blir av så är det ju skitkul att iaf få möjligheten! Fast lite sämre för mig då du hamnar längre bort, men ändå ;> Bor du hos Patrik i sommar isf?
        kram på dig! ❤

  4. Anna Says:

    Wohooo ^^ Äntligen!
    Och Sophie, det är bara att ta flygbussen – köp biljett på pressbyrån och se till att komma till rätt flygplats (då jag som smart göteborgare nyligen insåg att det faktiskt finns två… -.-) De går från centralen båda två, om jag inte har helt fel.

    • Sandra Says:

      eller hur! vi får ta en promenad när min skola lugnat ner sig lite så får du ditt ex! ;>
      och ska nog se till att få Sophie rätt ;D

Kommentera

