jag tänker inte ens försöka blogga idag.
det var längesen jag grät såhär mycket,
men även längesen jag var så glad.
åh.
äh.
skitsamma.
jag lär skriva alldeles för mycket inatt ni inte får ta del av.

3 svar to “…”

  1. Petra Says:

    Jag älskar dig Sanzz, det är svårt men vi kommer att ta oss ur det här.Precis som med Dan. Vi har varandra, eller hur? ❤
    Vi får försöka vara glada för Magnus skull. ❤

    • Sandra Says:

      Jag kommer sluta som ett nervvrak, tyvärr.. Men absolut har vi varandra. och ja, jag är glad för honom, det är jag verkligen. Jag hade aldrig stått ut bland prettokärringarna så länge som han gjort. ❤

  2. elin Says:

    tänk på syster så mycket som möjligt

    kramar i mängder, tänker på dig

Kommentera

