det där med att önska

ibland önskar jag något sådär fint. som en människa som bara skulle klicka sådär fint. som man inte känner men som kanske kunde få sitta i parken med med en flaska vin. som egentligen kanske inte behöver finns där länge, utan bara en stund. som kunde få höra alla ord man egentligen inte vågar säga med tanke på hur det kommer bli sen.

ibland önskar jag alltför mycket.

8 svar to “det där med att önska”

  1. David Says:

    Hej Sandra.
    Vet du om det är samma märke på pärlorna du hade sedan tidigare och dom du köpte nya?
    Nabbis pärlor är hårdare än Hamas.

  2. Den Okände Says:

    Osäkerhet kommer inte ta dig till den rätte min kära. En ung, vacker och smart kvinna som dig själv har inga hinder.

  3. David Says:

    Mycket märkligt…
    Och pärlorna du redan har är inte jättegamla?

  4. Marie Says:

    Åh det är fint. ❤

  5. Erika Says:

    så fint! ❤ har ibland samma önskan

  6. ida Says:

    jag har vin hemma. Om det inte har blivit gammalt så tycker jag att vi kör på det efter kyrkan! ❤

  7. Denise Says:

    jag tror vi ar manga, som onskar alltfor mycket…

Kommentera

