ledig dag

Idag är jag ledig och det är hur skönt som helst!
Vaknade dock fem i morse. Var otroligt pigg men tänkte att det skulle vara skönt att somna om.
När jag vaknade halv tio och skulle gå upp var jag jättetrött, ingen höjdare.
Inte gjort mycket vettigt alls idag egentligen. Ska försöka hitta roliga bilder på min klass från dessa två år nu som vi ska göra ett bildspel av till avslutningen, lär bli kul ;>
sen är det packa och försöka förbereda lite för imorgon, hur bra det nu kan gå.

min blogg ska bli roligare, lovar.

Kommentera

