b

Det blir bara värre och värre, trots att penicillinet borde börjat verka nu.
Mina mandlar är så svullna att min hals är stor,
jag kan knappt svälja vatten längre,
min röst är i princip borta,
huvudvärken blir värre och värre.

det klart,
två dagar utan sömn och mat gör det ju inte direkt bättre.

jag orkar fan inte det här.

2 svar to “b”

  1. Anna Says:

    Aw…. söte… :/
    Jag hoppas verkligen att du blir bättre snart, för detta låter helt kaesst!
    Sussiel mitt ök ❤

  2. Marie Says:

    Sandra. Du borde ta bort dina mandlar. För det är nog dom som är boven bakom alla din halsflussar.
    KRYA PÅ DIG<3

Kommentera

