skratt

Ledsen över att vara en av dem som säger att jag inte hinner blogga nu när sommaren är här.
jag ska försöka, men ni lär få mycket mindre.

Spenderade idag med Anna och det var fint. Vi satt egentligen mest i min säng och skrattade men jag gillar sånt när det är med rätt människor, och Anna är väldigt rätt för det.

Nu har jag lite midsommarångest sådär som det brukar bli när inget är bokat och helt plötsligt har man två ställen samtidigt som man borde vara på, men det löser sig nog, hoppas jag.

Kommentera

