Midsommar

Nu är det återigen en midsommar när jag vaknar av regn mot fönstret.
Det är lite synd men på ett annat sätt faktiskt lite fint. Hur skulle folk reagera ifall det var fint väder? Vi skulle ju inte ha något att klaga på för att hålla ihop oss här i landet. En stor del av midsommar är trots allt att folk klagar på vädret.
För min del är det snart dusch, och sen ska vi bege oss ner till grannarna. Vad som händer ikväll har jag ännu inte bestämt mig för, men det lär vi märka.

Glad midsommar på er allihopa i alla fall!

2 svar to “Midsommar”

  1. Patrik Says:

    Här är det fint väder i lala fall =D

    Haha jag var grymt trött när jag skrev det där inlägget men det skulle vara fyra par 🙂

Kommentera

