/

vädret är ungefär finast någonsin. jag är solbränd och men ska ut och jobba nu, får försöka hålla mig i skuggan. annars är dessa dagar väldigt fina, det är såna här man längtar till under vintern. hoppas att ni inte läser det här utan är ute i solen istället :*

8 svar to “/”

  1. elin Says:

    jag njuter av solen, men i lagom mängd – du vet ju hur jag är!? jo, bada ska jag, på något sätt, jag får väl dö på kuppen om det är så illa, vilket jag försöker intala mig att det inte är.

    snart du, snart.

    jag behöver för övrigt hjälp av dig, när du tid.

  2. elin Says:

    vsg, ingen orsak ^^

    bloggen, vill ha in en bild på dig på headern, och en bild till men vet inte hur man ändrar. 😛

  3. elin Says:

    okej, ska sätta mig o tänka lite då^^

    kram, hoppas du överlever solen nu, så det inte blir en till sandra-tabbe. Annars blir det uttorkat.

  4. sophie Says:

    åååh, ja.
    älska vädret.
    och bränt har jag mig med. det är så snyggt 😀

  5. Patrik Says:

    Jag kom just in efter att ha varit ute ås gott som hela dagen haha 🙂
    trist med jobb:(

  6. ina-bina Says:

    Vad är det du gillar med det…?

Kommentera

