}

Idag lär bli fint, men stressigt.
Ska hinna köpa present, åka hem till Jasmine och fira henne, baka, laga mat och packa. Imorgon åker jag till min mosters land och myser en dag sådär. Det blir nog fint med hav och sol. nu måste jag rusa, puss!

4 svar to “}”

  1. suzi Says:

    Njut, njut, njut! Värmen är här för att stanna ett tag och det är underbart om man inte måste hålla sig inne (inte synd om mig alls). Big kiss to you, Darling!

    • Sandra Says:

      Det ska jag! Ägnade hela dagen åt att sitta på en balkong och umgås med fina människor. 🙂 Varför måste du vara inne vännen?

  2. suzi Says:

    Härligt! Måste jobba på att hitta jobb… Inte så lätt i dessa tider när allt går så trögt men det ger sig. Satt ute och tecknade en stund förut men pep ganska snart in – det är bara bada som gäller nu 🙂 Hoppas du har det lika gott idag och imorgon och nästa dag…

    • Sandra Says:

      Nej, det är inte lätt alls nu, men någon gång måste det ju ge sig. 🙂 Jag har haft det galet skönt på landet. Sådär 20 meter från havet är inte helt fel. Men rätt fint att vara hemma igen också, trots den extrema värmen. 🙂

Kommentera

