tv-spelsnatt

Det är kväll. Rummet är varmt trots att regnet slår mot rutan. Vi tre galna tjejer sitter uppflygna i soffor och sängar. Våra magar protesterar lite efter kladdkakan som mest var kladd och inte kaka. Tv-spelet står på och det är skratt, hot, kittlingar och GULDAPAN! Det är Ben & Jerry’s när magarna lugnat ner sig lite och det är sång ( jag och maria är så gudomligt bra. ”va? har vi inte redan sjungt den versen?”) vid midnatt när Idas födelsedag börjar. Det är riktigt fint och jag älskar de här kvällarna.

lycklig tjej låter kamerorna hälsa

lycklig tjej låter kamerorna hälsa

"jag ska kittla dig till döds" - fint, som sagt.

"jag ska kittla dig till döds" - fint, som sagt.

4 svar to “tv-spelsnatt”

  1. Marie Says:

    Åh fint!

  2. Malin Schlott - Konstnär & Illustratör Says:

    Svar: Det kanske jag tar och gör i framtiden också! 🙂

  3. elin Says:

    myspys, jag vill också sjunga!

  4. ida Says:

    jag fullkomligen älskar våra tv-spels kvällar! dom är guld värda och det är bara er två det skulle funka med xD haha ❤

Lämna en kommentar