Tillsammans är man mindre ensam

Jag har precis sett Ensemble, c’est tout, eller  som den heter på svenska: Tillsammans är man mindre ensam. Jag tror att det var tur att jag bara läst delar av boken, för det måste vara helt hopplöst att få ner den boken på film. Dock gillar jag den, mycket. Jag blev fantastiskt glad när jag såg att Audrey Tautou spelade Camille, jag blir så otroligt glad av henne. Amelie i Amelie de Montmatre måste ju vara hennes mest fantastiska framträdande någonsin, men rollen som Camille passade också otroligt fint. galet söt är hon också.

Som Amelie

Som Amelie

Som Camille

Som Camille

4 svar to “Tillsammans är man mindre ensam”

  1. Jaquelen Wikström Says:

    Skitbra film! 😀 Älskar den ❤ Audrey Tautou är jättesöt. Har dock inte sett Amelie de Montmatre :/ Känns som att jag måste se den, den hör ju nästan en klassiker.
    Haft en bra kväll?
    Värme
    /Jaquelen

    • Sandra Says:

      hon är helt galet snygg. 🙂 Amelie de montmatre är mycket bättre än Tillsammans är man mindre ensam, så ja, SE DEN!
      Jodå, fin kväll. Du själv? 🙂

  2. sara Says:

    vackraste kvinnan!

Kommentera

