OK baby det är dags att vi ska vinna allt!

simon. han skrev härom dagen. att man kunde vinna. bara genom att skicka in en bild. de 25 första. stod det. jag läste det sent. så trodde inget. men plockade lite bär. lite jordgubbar. lite körsbär. lite vinbär. lite hallon. hällde över lite mjölk. det blev kladdigt. men kortet. skickade jag.
idag fick jag post. simons skiva. och vykort. och pins. men simon var liksom. finast. jag blir lite extra glad. av sånt här.

förresten.
jag skriver som simon. han smittas.
ni borde faktiskt. läsa.
http://norrsveden.blogspot.com/

7 svar to “OK baby det är dags att vi ska vinna allt!”

  1. Marie Says:

    Åh pins också? Så himla orättvist :<. Skivan har jag iof. Men fick du simon pin?

  2. Marie Says:

    Just det. Simons sätt att skriva smittar verkligen!

  3. suzi Says:

    Grattis! Regnar inte bort men öppna fönster tillåter regnljud och en del fuktiga papper, fönsterkarmar och smått fuktigt golv. Ganska fint om man jämför med möglet i badrummet 😉 Ska ner till affären nu, vad gör man inte för att få plaska i åtminstone en pöl?! Kramar dig!

    • Sandra Says:

      mina föräldrar stänger mina fönster och låter mig inte protestera. 😦 Var faktiskt inne i stan förut, där snackar vi pölar! Hade inte en torr fläck på mina skor när jag kom hem, men fick iaf tag i en klänning! 😀
      Kramar!

  4. Marcus Says:

    Simon är en bra kille han 🙂

    SV: Kan det hända sig att kommentaren föll på fel inlägg, eller stämmer den där den hamnade? 😛 Känner mig lite frågvis med tanke på att din kommentar kom efter det senaste inlägget där. ^^

Kommentera

