Italien

det dar med mitt i natten. med en stad man inte kanner till. med en sista nattbuss som gar. med en vaska som inte kommer fram.
med min vaska som fortfarande ar borta. jag hoppas flygplatsen ringer imorgon. annars blir det jobbigt.

Rom var fint. Hostelet var fint pa kvallen. pa morgonen var det kasst. mannen var inte dar. vi vantade 30 min i 30 grader. inte kul.
men jag gillade Rom. Har galet mycket kort. Vatikanen var fin. och jag alskar min nya kamera, redan.

nu sitter jag pa min fasters altan i Fabriano och dricker hemagjord latte. inte helt fel. hoppas ni har det fint.

5 svar to “Italien”

  1. Marie Says:

    Åh hoppas du har det fint. Ser framemot alla fina bilder när du kommer hem. Kräver massor här på bloggen! Puss!

  2. Patrik Says:

    låter jättemysigt! 🙂

  3. suzi Says:

    Ny kamera och Italien! Hur gott som helst och jag är så nyfiken på alla bilder! Må alldeles underbart!

Kommentera

