Ti amo, Mio amor

ignorera mitt har och de roda ogonen. annars. puss

ignorera mitt har och de roda ogonen. annars. puss

vi har varit vid havet. det var sadar 32 grader. skont. lag mest vid havet. eller poolen. solade. at god mat. drack vin. spillde vin. promenerade. glass. (for dig Denise!) galet gott. det ar sa galet fint att var har. all stress liksom forsvinner. speciellt nar man sitter pa altanen. ater god mat. hor cikador (stavning..?) och ser den underbara utsikten. imorgon ar det prag som galler. kanns spannande. men lite sorgligt. ocksa. gillar fabriano. mycket. ska med taget till rom. sen ett till tag. sen flyg. blir nog bra.
min vaska ar framme. att det ska ta fem dagar ar bara tragiskt. men jag ar glad att ha den igen.

innan kvallspromenad. och glass.

innan kvallspromenad. och glass.

8 svar to “Ti amo, Mio amor”

  1. Denise Says:

    tack! =)
    kan meddela att det inte är 32 grader här hemma, det regnar och blåser. hua. Visst känns det ännu lite bättre nu? =p
    Travel safe och enjoy prag!

  2. ida Says:

    hej sötflicka.
    är så sjukt avundsjuk, skulle göra vad som helst för att få komma bort från göteborg nu (frankrike räknas inte, tro mig!)
    saknar dig, kom hem snart ❤

  3. Matilda Says:

    Skicka hit lite sol och värme tack? Här blåser det och regnar om vartannat!
    Låter underbart alltihop iaf, hoppas det fortsätter så 🙂 Heeej.

  4. Marie Says:

    Hoppas ni har det fint. Lite dumt att du är borta. Annars hade jag tvingat med dig på U2 imorgon 😦

Kommentera

