NV07 för tredje gången

Idag började tredje året, och alltså även sista för ett tag. det var på ett sätt rätt fint att träffa på alla i brunnsparken på hållplatsen. det blev dock väldigt påtagligt att skola var på gång när man gick på bussen. det blev liksom så vanligt. dom hade ändå lyckats bra med att bygga två nya klassrumpå så liten yta, frågan är hur det blir imorgon när alla ettor är där också..
vi har dessutom typ dubbelt så många lärare sen förra året. galet. jag kommer bli förvirrad. men schemat går ihop i alla fall. alltid något. går 8-11 på måndagar. känns bra.
dock kommer svenskan att flyttas eftersom att schemaläggaren var smart nog att lägga svenska och biologi samtidigt.. menmen. Dessutom kommer vi byta svenskalärare vilket gör att jag inte alls är så peppad på att läsa svenska längre.

och jag vet inte varför jag skriver det här inlägget egentligen. det måste vara galet tråkigt att läsa.

2 svar to “NV07 för tredje gången”

  1. elin Says:

    tja, jag kan svara ändå bara för att visa lite solidaritet^^

    bra schema, då oroade du dig i onödan. och om du hade en vanlig dag då allt var vanligt igen så kan jag trösta mig med det inför imorrn.. tänk om allt ite är som vanligt, som hos dig? vad händer med mi då? 😛

    kram

  2. Matilda Says:

    HAha ja lovar att du får åka med mig i Ann!! 😀

Kommentera

