reliving

igår var fint. vi kurade som sagt ihop oss i Idas rum sådär som vi brukar. och igår kom faster hem också. och det spöregnade. och jag satt i uterummet och myste med grannkatten. det är sånt jag gillar. dock var inatt mindre fint. eller ja. fram tills fem på morgonen var fint. då gick jag från Ida. la mig. somnade.
vaknade vid sex av att jag mådde så illa att jag inte kunde ligga ner. gick upp. drack vatten. det blev värre. försökte sova. misslyckades. låg vaken tills nio på morgonen då iprenen började verka och jag kunde äntligen somna om. värd natt.

5 svar to “reliving”

  1. Matilda Says:

    Härliga bilder!

    Jo jag vet!
    Fyra stycken som sagt de nu xD

  2. Marie Says:

    Älskar sista bilden. Den är så himla härlig.

  3. Matilda Says:

    Jag ha redan läst Twilight 2:an på engelska. Och nu ska vi läsa ettan i skolan.
    Känner att jag vill komma igenom böckerna och faktiskt förstå dom så då väljer jag svenska 😉

Kommentera

