6 september

Min näst sista dag som 17åring var fin. Vi satt hemma hos Ida och körde mario party +. med betoning på party. Shots. Jag och Maria sprang runt i det blöta gräset och klättrade upp på fotbollsmålet. Sen sjöng vi högt till Coldplay och Kent och Regina och allt annat vi kunde. Fick många pussar i pannan. Det var en fin kväll.
Min sista dag som 17åring var väldigt upp och ner. Alla ringde hela dagen och var sjuka, hade dubbelbokat eller annat. Men efter lite runtringning blev det ändå helt lagom mycket folk. Jag fick fina presenter med mystema. Vid tolvslaget stod jag och Jasmine (den enda som ville/kunde följa med ut) och hoppade på en spårvagnshållplats. Mina föräldrar ringde och sjöng i natten. Vi gick hela vägen uppför avenyn. Satt vid götaplatsen. Gick hela vägen ner igen. Tog oss till golden som var i princip enda stället vi visste med 18 och utan inträde. Mötte vänner. Dansade. Mötte Erika efter sådär tre år. Dansade lite till. Musiken var inte den bästa, men jag hade mysigt ändå. Åkte hem i natten och somande fint direkt.

Blev väckt imorse. Mysig fika. kaffe. presenter. och massa grattis. över internet, telefon och annat. fint. och det är sol. jag är 18. och Jannike fyller också idag. och Linda med. bra grejer.

2 svar to “6 september”

  1. ida Says:

    åhååå, grattis älskade vän <33

  2. Anna Says:

    grattis öket, ledsen att jag inte kunde komma. Hatar att vara sjuk :/

Kommentera

