snälla, möt min blick en allra sista gång

September, och jag fattar ett svårt beslut
min nedräkning börjar nu
där allt en gång tog slut

Oktober, och jag håller din hand för hårt
har du nåra goda råd
innan klockan byter år

– Kent

Ida och jag tog oss en liten fotorunda. 

15 svar to “snälla, möt min blick en allra sista gång”

  1. Erika Says:

    den låten är så himla fin!!

  2. Marie Says:

    Alla bilderna är fina, men framförallt den med fötterna och vattenpölen.

  3. ylva Says:

    fina bilder tjejen!

  4. suzi Says:

    Vackra bilder, som alltid S.! Tror att ”fröken” glömde gratta dig igår, det är illa. Stort grattis till dig, min vän! Önskar dig allt gott och lite till i din vuxenvärld! Hoppas du har blivit underbart firad med fina minnen att lägga in i hjärtboken…

  5. soph Says:

    fina bilder.

  6. Patrik Says:

    riktigt läckra bilder 🙂 . de tre sista ger liite så där mörk stormig natt känsla 🙂 .

  7. Fredrik Says:

    Jag vill oxå på fotorunda =|

    ps. det fattas en banan i vattenpölen. ^^ ds.

  8. Lidén Says:

    Coola bilder (Y)

Kommentera

