laserdome

idag hade jag 10 min lektion. sånt är fint. sen satt jag i sofforna och pratade med lite folk i klassen. jag älskar våra spontana infall.  idag blev det laserdome. kul! Vi sprang runt som galningar. det är så galet kul om man lever sig in. utan att nämna några namn kan jag berätta att det t.o.m var folk som krälade på golvet. helt sjukt kul var det i alla fall. att smyga runt väggar, och krypa på knäna är fin skit. och att skrika så högt man kan när man rusar och anfaller andra laget är fint det med. nu är klockan halv tio och jag är fruktansvärt trött. ska nog mysa i soffan lite och sen faktiskt sova. kanske skriva lite.

2 svar to “laserdome”

  1. Amanda Says:

    Ja gillart 😉 Laserdome förgyllde dagen!

Kommentera

