morgon

måndagsmorgon. jag har bara en lektion. trots det är det lika förjävligt att släpa sig upp ur sängen. tänk om sängen vore så skön när man gick och la sig på kvällen som den är på morgonen när man måste gå upp? vore fint. skulle dock spendera ännu mer tid i min säng då. men lätt värt. nu ska jag strax släpa mig iväg i kylan för en fysiklektion, och funderar sen på att sova någon timme eller så.

Ett svar to “morgon”

  1. Patrik Says:

    Jo jag håller med! Man känner hur kroppen bara blir tyngre och tyngre och vägrar resa sig upp på morgonen 😛 . Men ändå måste man till skolan och få betyg och allt. En lektion, lyx! 😀

Kommentera

