dansar gatan fram

jag dansade för nostalgin ikväll
för mig själv för när jag högt skrek dina ord
och sträckte händerna mot konfettin
jag dansade för allt jag någonsin känt;
för kärleken som gått förbi
för vänskapen som inte gjort det
för känslan jag aldrig tycks tappa.

jag dansade för alla gånger jag velat dansa
men stått still
och för känslan som skapas
när man får dansa hur fult man vill
med fötterna i perfekt balans
med musiken.

2 svar to “dansar gatan fram”

  1. Marie Says:

    ”och för känslan som skapas
    när man får dansa hur fult man vill
    med fötterna i perfekt balans
    med musiken.”
    Åh Sandra. Du är bra.
    Tack för att du ringde<3

  2. elin Says:

    tack för att du ringde. önskar att jag kunde vara där.. nära dig..

Kommentera

