den där..

återigen förundras jag över hur vissa ord kan betyda sådär fantastiskt mycket. jag plockade just fram en bok jag köpte 2007. då läste jag igenom den. blev förundrad. läste igen. blev lycklig. men ni vet hur det är. man sätter böcker på hyllan. och ibland, som nu, hittar man dom två år senare. jag minns den. javisst. men jag mindes inte vad som stod i den. hur den var skriven. hur otroligt BRA den var skriven. med oräkneligt många liknelser och tankar som tagna direkt ur mitt huvud fick den mig liksom att tro på det lite igen. kanske inte fullt ut. inte lika mycket som när jag köpte den. men ändå. lite mer.
det var 15 väl spenderade kronor måste jag säga.

4 svar to “den där..”

  1. Erika Says:

    Vad är det för bok? 🙂

  2. Erika Says:

    du med 🙂

  3. elin Says:

    böcker är en gåva. ❤

Kommentera

