Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik..

.. sjunger winnerbäck. sådär träffsäkert i natten. en gång i veckan fylls jag med en känsla jag inte kan beskriva. det är någon slags lycka. blandat med alltför mycket man saknar. och längtar tillbaka till. samtidigt som man inser att det aldrig kommer bli detsamma. mitt hjärta slits inte itu, nej. bara fram och tillbaka. det dansar mot min bröstkorg. slår lite. men tar hand om mig. kanske. jag blir så förvirrad när jag inte förstår vad jag känner. jag blir så förtvivlad när jag inser att jag inte kommer få höra din röst på alltför länge. jag önskar att jag kunde känna detsamma. och jag försöker verkligen. men ibland fungerar inte omständigheterna.
ibland fungerar inte jag.

Kommentera

