downdown

idag är en sån där dag. när jag egentligen mest vill mysa alldeles för nära någon. när jag vill gå i vinden bara för att jag kan. men en sån dag när jag har alldeles för mycket matte att plugga. en sån där dag när humöret bara sjunker ju mörkare det blir. och mitt favoritte är slut. det känns som om jag förstår matten mindre ju mer jag läser. funderar helt seriöst på att gå att lägga mig – klockan är halv åtta.

dessutom har min iPod lagt av helt och går inte att starta. Jag sörjer.

3 svar to “downdown”

  1. elin Says:

    låter som en fin kväll du. vad är det du läser i matten nu?

  2. elin Says:

    det var mys. min mormor o mamma blir aldrig lika knäppa som då^^ minns det fortfarande

Kommentera

