^^

fick just ett fint fyllesamtal av en skrattande vän som hade missat sin busshållplats och bara hoppades på att hon gick åt rätt håll så att hon skulle hitta hem. dessutom sa hon bland annat:

”jag mötte en kille på dansgolvet. han var jätteäcklig. sen träffade jag honom på vägen hem. han sa att han hade flickvän, men hade strulat med 5 tjejer under kvällen….
jag sa att jag hoppades att han kvävdes av sina egna spyor imorgon”

finfint.

Ett svar to “^^”

  1. soph Says:

    jag sa att jag hoppades att han kvävdes av sina egna spyor imorgon
    hahahaha

Kommentera

