Friday, I’m in love!

fin fredag. jag gillar fredagar.
spenderade håltimman med lång lunch och fika. mocka’s latte är fina grejer kan jag tala om. sen hade jag den mest givande filosofilektionen hittills. mogna och djupa samtal är faktiskt inte helt fel då och då.
dessutom varit på bio med Linn, som var alldeles för längesen jag såg innan dess. Flickan som lekte med elden är ett mästerver för att vara svensk film. Den spårade lite på vissa delar, men annars så.

Dessutom gillar vi att möta fulla amerikanare på vägen hem.
Vi satt och pratade om.. eh.. bara allmänt. När  han som sitter och klappar händerna på andra sidan säger ”Shit happens when you party naked. I really have no idea what you just said, but it does. Shit happens when you party naked.” citerar även
”I LOVE Sweden, you can be drunk in public here!”
och
”Bye, really nice to meet you! Hope you’ll have a nice stay in Sweden.. But.. You’ll, because you’re Swedish!”

(och det kanske är fullständigt ointressant att läsa om min dag, men det är min blogg så tuff skit :))

Kommentera

