torsdag

mitt opepp igår försvann rätt bra, vilket var galet skönt. ungdomsgruppen blev fin ändå, men vart tar alla 910r vägen? dåligt. vi var sådär 10-15 91or hela förra året. igår när jag kom dit var vi två. dåligt, som sagt.
men inget mig emot att umgås med äldre i och för sig. Efter muggmåleri, prat, skratt och en andakt blev det after ungdomsgrupp för att fira Fridas nya jobb. Gillar att sitta på en pub och lyssna på irlänsk musik och prata. på en pub som jag egentligen inte ens skulle fått komma in på. fint var det iaf. dock hade vagnarna slutat gå när vi skulle hem, så det blev en kall en timmes promenad hem från stan mitt i natten. dock hade jag fint sällskap mesta delen av vägen, så.

idag mest njuter jag av att vara ledig. eller. ha eget arbete. bordebordeborde plugga. vill inte. istället ska jag snart iväg och spela laserdom med några i min klass, finfint. jag är nog egentligen för trött, men har en känsla av att dom kommer pigga upp mig rätt rejält. kommer nog dock missa oskar hanska ikväll, vilket är synd.

Kommentera

