=

jag läser igenom mina kulturochidéhistoriaanteckningar från förra året för att minnas lite fler filosofer för att på så sätt göra filosofin lättare. och jag insåg just (igen..) hur otroligt mycket jag lärde mig av den kursen. Visst är det mycket jag glömt, men som ändå sitter långt där inne när man läser igenom det igen. Önskar att det fanns en Kulturochidéhistoria B jag kunde få läsa. vore fint. gärna med samma lärare som lät oss göra fotoutställningar, charader, leka krig, bygga grejer på skolan och annat fint. och jag vet inte varför jag skriver det här. kanske för att tagga mig själv till att det ibland är helt okej att plugga. kanske.

2 svar to “=”

  1. elin Says:

    kurser av den typen brukar vara roliga. ösnkar att det fanns fler sådana att läsa för min del också.

    kram

  2. Marie Says:

    Filsofi är i alla fall allt förutom roligt. Hatar den skiten 😦

Kommentera

