med en röd damm under sängen

note to myself: ha aldrig någonsin igen en box rött vin under sängen utan sådär 10 påsar runt. halva mitt golv är täckt med rödvin.

mitt humör är inte alls på topp. någonstans. just rensat halva mitt golv på rödvin. inklusive lådorna jag har under sängen med gamla saker. papp drar åt sig vin. så ni vet det. så nu blir det till att slänga sådär en stor påse med skit.
sen ska jag iväg till maria och kvällen ska fan bli bra.

Ett svar to “med en röd damm under sängen”

  1. Patrik Says:

    Usch jaja men sånt kan hända 😦 .
    Får hoppas på en superkväll hos vännerna! 😀

Kommentera

