improesi

   Varje söndag när det är poesi på hängmattan tänker jag gå dit. av någon anledning gör jag det inte. alltid kommer något i vägen eller på något sätt blir söndagen ändå full.
Idag kom jag dock iväg på improesin, och det är så fint. Jag gillar te, fina människor, härlig stämning och poesi.
Emma var med och tävlade och kom till finalen. finfint. och jag blir så inspirerad av sånt här. vill skriva, skriva och skriva.

2 svar to “improesi”

  1. Marie Says:

    Fortfarande bitter över att jag inte var där. ÅH.

Kommentera

