det som var

det har snöat över Göteborg idag. det blev slask av alltihop. lite som en sak i mitt liv. som egentligen är (var?) jättefin. sådär virvlande mot  himlen. tills någon bestämde sig för att göra slask av alltihop nu. när vi landar. ska inte säga så mycket mer. men jag önskar jag kunde få virvla lite igen.

Ett svar to “det som var”

  1. elin Says:

    jag önskar det kunde ordna sig för er, jag vet att du tyckte det var bättre förut. stå på dig, kämpa för vad du vill nå upp till, det kan du. du är stark

    kramar

Kommentera

