john blund, var är du?

är det så mycket begärt att få sova bra en enda natt? jag förstår inte grejen. går runt som en zoombie många dagar, men kan ändå inte somna när jag lägger mig. helt hopplöst. innan vaknade jag av  att jag mådde så illa. tror jag sov sammanlagt sådär två timmar inatt.. struntade i en kvarts sznoozning för att det liksom inte var skönt att ligga ner när jag mådde så dåligt. hatar det här. nu strejkar min hals som satan också. kurerar mig med oboy och 500 days of summer. just börjat se, och den verkar så himla fin.

3 svar to “john blund, var är du?”

  1. Terry Says:

    Har inte sett filmen, men en kompis drar nog med mig om ett tag. Älskar soundtracket, det är helt genialiskt!! Håller på att lyssna sönder Quelqu’un M’a Dit med Carla Bruni. Den gör mig helt varm.

  2. Sandra Says:

    den vill jag också se! 🙂 gillar skådisarna!

Kommentera

