och jag njuter av varje sekund, som jag slukar

Idag träffade jag dessa fina flickor som ser såååå roade ut. vi gick egentligen mest runt i stan, och fikade, men det var fint ändå. tycker att mitt pucko borde bo här nere hos mig. och jag borde använda massa fina adjektiv och pussla ihop orden sådär jättebra, men är lite för trött för det. fin dag var det i alla fall.
mötte sen upp Friday och efter en fika med fint  prat tog vi oss till café dubbelgöken. det var sådär personligt att stämpeln bestod av att en kille ritade en fågel på ens hand. inredningen bestod av allt från stora glaskronor till vita delfiner till röda bord till gamla skinnsoffor. det var med andra ord väldigt mysigt. och träffade på en vän jag inte sett på länge, så det var fint. sen satt vi nedsjunkna i varsin fåtölj och såg regnet mot fönstret samtidigt som vi lyssnade på fin musik. och mannen som tjänat 450 kr på sin hatt, mannen som säger att visstfan äger rika folk byggnader och städer, men de ägar inte stämningen, mannen som alltid skojar om sig själv, mannen i hatten. ja, han som är så bra live att jag blir galen. Loke kallas han, om ni inte listat ut det.
http://www.lokeloke.se för  er som missat det.

5 svar to “och jag njuter av varje sekund, som jag slukar”

  1. tilda Says:

    loke och marie, så vackert!

  2. elin Says:

    du har det bra du . ❤

  3. soph Says:

    blubb, marie är söt. 🙂
    du med!

  4. Marie Says:

    Jag är skabb på bilden, men fint att träffa dig :**

  5. Noomie Says:

    Alltså marie är så söööööt !! ❤ GAH.

Kommentera

