och det regnar ute

vad är grejen med att matten går jättebra i några dagar, och sen dagen innan provet börjar allt gå åt helvete?! Jag blir så frustrerad. Visst, jag kan det nog rätt bra, men om jag går till provet medveten om att jag dagen innan fick fel även på de enklaste uppgifter kommer hela provet gå åt helvete.
så, idag är jag bitter. har i alla fall bara en enda lektion mellan halv två och 20 i tre, så har lite tid på mig att plugga..

och.
de senaste två dagarna har det kommit in fyra sjukmeddelanden från lärare på min skola över intranätet. kanske dags att ändå ta den där sprutan snart?

Kommentera

