och fredag

efter att ha varit sjuk en vecka  känns det produktivt att både varit i skolan och på banken och faktiskt kunnat spendera tid på andra ställen än i soffan. dessutom gillar vi gratis te och lussekatter på pressbyrån. och god mat. och hembakade muffins. och Zelda är min vän när jag inte är tillräckligt frisk för att gå ut.

har dessutom med mig en fet fysikbok hem. tänkte att om jag ändå inte kan sova så kan jag väl lika väl vara lite produktiv.

3 svar to “och fredag”

  1. elin Says:

    du är alltid så duktig. är dock glad att du orkar så pass mycket, med tanke på hur du mådde i början av veckan.
    kram vännen

  2. Simone Says:

    jag vill bo i göteborg och umgås med dig hela tiden!

Kommentera

