Advent

mitt rum är helt nystädat, och ljusstaken lyser fint i fönstret. jag lyssnar på fin musik och känner lukten av pappas (och därmed världens bästa) lasagne. ibland är söndagar bra fina ändå.

5 svar to “Advent”

  1. Marie Says:

    Men hur skulle jag veta att du skulle till banken och skolan? 😉 vavavava? Du som härmar mig 😉

  2. Patrik Says:

    snacka om mysig bild! 🙂

  3. Simone Says:

    jag vill också ha advent/julkänsla…. allt sånt är kvävt av hemskheter i Kongo… suck.. jag ger mig lite glädje från ditt håll i alla fall 🙂
    tuss

  4. Marie Says:

    Äsch! Jag hade missat läst det i din blogg, så ursäkta mig om jag är härmis 😦

Kommentera

