pyssel

jag tänkte göra en såndär snitsig gifbild som alla gör nuför tiden, men det ville inte min dator (alternativt är det bara jag som inte förstod hur man skulle göra..), så ni får helt enkelt en helt normal gammal bild.

det här är alltså vad vi sysslade med i kyrkan idag. bortsett från att spela othello, dricka te, kramas, göra nejlika-apelsiner och fika. det fanns ett helt bord fyllt av massa pyssliga saker och kylskåpspoesi och olika saxar och stämplar och färger och snören och jag blir så glad. önskar jag kunde ha ett sånt här förråd hemma.

2 svar to “pyssel”

  1. elin Says:

    vi lade såna här päslor i mönster en gång. eller snarare vi började^^

  2. elin Says:

    pärlor*

Kommentera

