D

jag räknar integraler, enhetscirklar, sinus- och cosinussatser, andraderivata, dx/dy, areasatser, primitiva funktioner, differentialekvationer, bevis, triggeettan, e-funktioner, kurvor, radianer och allt annat som återigen får mig att undra varför jag läser natur.

Just nu önskar jag att jag var på en helt annan nivå. typ som när vi satt på filosofin och jag frågade en vän något om en sinuskurva inför provet och en samhällare utbrast
”Sinus! Det står på miniräknaren!”

4 svar to “D”

  1. M. Says:

    HAHA bra sagt av personen där. Jag fattar inte ett skit av det du pratar om. Men jag vet att du fixar provet :**

  2. Olof Noaksson Says:

    Samhällare är en udda art. Vi tenderar att påpeka det uppenbara och hitta det allra minst uppenbara.. Gudarna ska veta att vi gillar att se problem där det inte finns några.. x)

  3. suzi Says:

    Förstår inte att jag har gått igenom detta också – kanske därför jag glömt det mesta av det 😉

Kommentera

