press

jag har liksom tappat lusten. till att blogga. till att göra något alls mer än att bo i soffan. mörkret kryper in i min kropp och kramar sönder mina revben så att det ständigt känns som om jag fryser. och jag pressar mig själv så mycket att det enda som kommer vara kvar av mig snart bara är en mosig massa som en gång kunde tänka. det vore fint om jag kunde få begrava mig i min säng just nu.

(och mest för att det nog känns lite bättre om jag kan svära ut lite: FAN.)

2 svar to “press”

  1. elin Says:

    nu blir jag orolig. du har inte svarat på messen så var iofs orolig innan det. jag vet att du kan klara det, ge inte upp, bo kvar i den där soffan och drick allt ditt te. snart är det lov att vila på.

    kram

  2. Marie Says:

    Sandra. du måste ta hand om dig själv också. Du får inte glömma det. Kram på dig vännen.

Kommentera

