vi ska åt samma håll?

det känns som om saker inte riktigt går den vägen jag vill. jag trodde att jag imorgon skulle kunna sitta på ett fik med trevliga människor och ha gjort allt skolarbete för den här terminen. men icke. fysikprovet är framskjutet, vilket visserligen är rätt skönt, och för att få betyget jag vill i matte måste jag göra ett extra mvg-prov. det innebär att plugga matte d (som jag redan förträngt) igen, och mindre projekttid på onsdag. minus och minus alltså. och jag är på såntdär dåligt humör, så kommer nog inte plugg matte så mycket ändå, och alltså inte få bra på extraprovet, och ändå inte höja mitt betyg. ovärt.

2 svar to “vi ska åt samma håll?”

  1. L. Says:

    Du behöver slappna av, och kanske sänka några steg på kravskalan.

  2. Sandra Says:

    det vet jag.
    Vem är du?

Kommentera

