tomt

jag tänkte sätta mig ner och skriva det första som kom till min hjärna.
ganska snart insåg jag att jag nog stängde av min hjärna för flera dagar sen. jag kan inte tänka på någonting alls.

8 svar to “tomt”

  1. Denise Says:

    ibland är det nog nåt av det finaste som finns. att inte kunna tänka.

  2. elin Says:

    ibland är det skönt att det är tomt i huvudet. fast flera dagar känns det lite öde. men det kommer, snart är det jul då får du slappna av och tankarna kommer i ordning igen. när pressen inte är så stor.
    du vet att jag tror på dig. ❤

  3. Simone Says:

    jag tycker att det mesta blir ganska tomt på vintern egentligen… om man inte flyr in på mysiga caféer eller upp i soffor hos fint folk med ljus och sånna saker, du och jag borde sitta i en soffa nu när både världen och wordpress snöar

    och självförsvar kan inte bli mer sann, inte mer fin och inte mer som jag alls. tack och lite så :*

  4. Sara Says:

    Ibland önskar jag tvärtom att mitt huvud inte var så fullt. Så många tankar, så mycket ångest. Tomheten kan vara skön, som en paus från allt. Men det bästa är förstås en balans, så extremt svårt..

    Värme och ljus

Kommentera

